tisdag 28 december 2010

Örjan Kihlström mot nya segrar

Han vann V75-ligan efter en fenomenal avslutning och blir även champion på Solvalla.

Jag har vunnit V75-ligan tidigare men aldrig på det här sättet. Just den här avslutningen blir något man kommer att minnas länge. Annars tycker jag att bli champion på Solvalla smäller högre. 

Jag har aldrig vunnit den kuskligan någon gång så det är på tiden. Jag har hållit på med trav sedan jag gick ut nian och nu är jag 48 år säger Örjan Kihlström.


Örjan Kihlström har fina chanser till V75 på Färjestad nu på söndag.

- Never Again (V75-7) är en riktig kanonhäst och han var otroligt bra senast. Det är inte många som gör om den prestationen och den här hästen kan man inte annat än gilla. Bakspår i silverdivisionen är aldrig enkelt men han är så pass bra att han måste ses med vinstchans, säger Örjan Kihlström.

Övriga  V75-hästar kan du läsa mer om på Spets o Slut.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar